Sunday, October 25, 2015

Exploding box for a birthday with chocolate cake - Exploding box per un compleanno con torta di cioccolata

I've created a new exploding box with a paper cake.

This time the cake is "chocolate" :-)

I've glued a white lace ribbon around the cake and then I've decorated the sides of the box.

To finish, I've created the lid with the same chocolate paper of the cake.

Do you fancy it?

Thank you so much and have a great evening!


Ho creato una nuova exploding box con una torta di carta.

Questa volta la torta è color cioccolata :-)

Ho incollato poi un nastro di pizzo bianco tutto intorno alla torta e infine ho decorato i lati della scatolina.

Per finire, ho creato il cappello della scatolina con la stessa carta color cioccolata che ho usato per la
torta.

Vi piace?

Grazie mille e buona serata!























No comments:

Post a Comment