Monday, December 14, 2015

Nativity scene...in an exploding box! - Presepio in una...exploding box!

My latest creation for this Christmas: a nativity scene that I've glued in the middle of an exploding box (I created 2 different boxes...).

The nativity is a stamp that I coloured myself.

Then I created a little hut with a piece of brown carstock.

I printed out some winter scenes for the 3 sides and in the photos you can see the final result.

I hope you like it.

Have a great evening, ciao


La mia ultima creazione per questo Natale: un presepio di carta che ho incollato all'interno di una exploding box. (Ho creato 2 scatoline...).

Il presepio di carta non è altro che uno stampino che ho colorato io stessa.

Poi ho creato una piccola capanna con un pezzo di carta marrone.

Infine ho stampato diverse scene invernali e le ho incollate sui lati della scatolina e nelle foto potete vedere il risultato.

Spero che vi piaccia.

Vi auguro un'ottima serata, ciao













No comments:

Post a Comment